Dagens style copy

Ni som fortfarande inte sett det nya The hills avsnittet gör det omedelbart!
Minns när jag gick i 7an och sprang hem efter skolan för att spela in Laguna beach avsnitten på vhs det var tider det.
En av mina favoriter fråm laguna beach bortsett ifrån LC var även Kristen cavallari och gissa vem som är tillbaka fast nu i the hills!

På tal om ths hills så här har ni min topp fem favorit outfits på Lauren:


lauren conrad spencer pratt sex tape 05

lauren conrad saks 06

lauren audrina 16

lauren conrad hair salon 01

lauren conrad my graphic splash 08

Kommentarer
Postat av: jordii

vad fan gör Kristen cavallari i the hills? haha jag gillar inte henne

2009-05-27 @ 22:58:20
URL: http://jordiis.blogg.se/
Postat av: Ned!

Hon är tillbaka, men vet inte heller riktigt hur och varför haha.

Va? jo let the show begin!

2009-05-28 @ 01:11:37
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0