Friday

Usch vilken natt!
Mycket hände igår så fick knappt någon sömn.
Skulle egentligen ner på stan med Ami och Jort, men kunde kanppt gå upp så la mig och sov lite till. Nu är jag helt utvilad och ska snart ner på stan.

Solen är uppe för en gång skulle, men det är endast 15 grader i suck.
Helgen är här dock är jag inte speciellt fest sugen, men vi får väl se om det vänder.
Tror att det blir en mys helg för min del och ikväll blir det film kväll hos mig med tjejerna.

Ni vet när man helt plötsligt vaknar och är skit sugen på en sak man inte kan få?
Kan bero på att jag kollade på min favorit film Nothing Hill igår, men var så sugen på att shoppa i River Island!
Det är en av englands kändaste affär och wow deras kläder, skor för att inte glömma min favorit del väskorna.

Priserna är som Top shops då en väska kostar ungefär 500 och kläderna kan ligga mellan 100-1000, men det är verkligen omöjligt att inte handla där en gång i månaden!
Jag minns att varje gång jag fick min lön vilket var veckovis tog den slut samma dag och en av mina julklappar var faktiskt en River Island väska plus plånboken.

Ta en titt själva tjejer och dregla er till dessa dreams..







Missa för i helvete inte River Island om ni ska till England!

Kommentarer
Postat av: Laila

älskar den färgglada väskan. vart har du köpt den??

2009-05-09 @ 12:48:56
URL: http://baralaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0