I got you babe´s

Vi måste ju ha det sämsta utbudet på pyssel och design prylar!
Har ju börjar designa egna armand, men det fanns ju nästan ingenting att välja mellan så fick beställa lite i deras katalog och köpte hem det som fanns då vilket inte var mycket.

Ska kolla lite på nätet annars blir det shopping av det utomland för där kan man lätt hitta en massor.
Te.x. i La finns ett ställa som kallas Fashion district där man kan hitta en massa tyger, pärlor och ja pyssel saker.
Minns att i Manchester hade dem också en typ av markand med sådant, men på den tiden hade jag så mycket för mig.

Typiskt nu när jag letar efter det jag är ute efter så finns det inte, men aja nu blev det allt för mycket gnäll så tillbaka till dagens glädje!
Ja jag har en del shopping problem, men dessa var bara ett måste. Satt med Ami och bara kollade runt lite då dessa skönheter ropade på oss.

Dem hade tydligen slut sålt på H&M så där satt vi som två hyliganer och budade för att få dem vilket inte alls var så lätt då en massa bara budade över, men till slut vann vi budet och jag och Ami är idag två par skor rikare!
Gladiator sandaler med nitar HM/H&M skor stl 39  ombloggade
I got you babe´s , I got you babe´s..

Kommentarer
Postat av: amoora

pussiluskan yes we are ;) ahaha fan va nervös jag var men men toabesöket+auktionen = slut

2009-05-07 @ 09:40:09
URL: http://amoora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0