Im done

Är verkligen helt seg och off idag. Skumt sen jag inte ens tränat idag, men skönt nu när vi ändå ska ha film kväll istället för sup och fiesta.
Vet inte om det blir utgång, men imorgon är en ny dag!
Var och hittade en ny heminredning butik och blev helt lycklig när jag fann saker till lägenheten.

Jag brinner verkligen för heminredning och design så ifall någon såg mig måste jag sett långt ifrån klock ut där jag sprang runt som ett barn i en godisfabrik!
Även fasst jag var helt slut idag gjorde jag faktiskt mitt armand. Ned the designer eller Nedveds design?
Nu ska jag bara göra fler och fler hör av er ifall ni är intresserad!
Nej dags att inviga vår myskväll!



Kommentarer
Postat av: Laila

sv; nicee!!! så den butiken finns i london? ska dit om 1 månad, ska såååå shoppa sönder mig :P

2009-05-09 @ 17:42:37
URL: http://baralaila.blogg.se/
Postat av: Anonym

nedveds design :D skitfin, jag e intresserad!!

2009-05-09 @ 18:44:36
Postat av: Ned!

haha tack!

Bara att höra av dig babe

2009-05-10 @ 17:31:24
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0