Ink me!

Jag blir tokig vill verkligen tatuera mig igen och nu har jag mina ideér om vart och vad så nu gäller det bara att håll amig vilket blir svårare och svårare för varje dag!
Idag blev det inge fik på stan då alla var stängt, men drog förbi Arsh och satt hos henne ettag.

Det känns som att den här veckan bara har rusat förbi och det är redan helg.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på i helgen och läskigt nog börjar jag bli senil då mina vänner alltid får påminna mig om att vi har planer, men tror det blir en lugn helg.

Kan det bara bli den sjunde juni!
Nej ska krypa ner hos Mr pojkvän och kolla på hans favorit film Inside man som jag enbart ser på för att han kollade på nothing hill med mig så är skyldig han en film. Får verkligen hoppas på att den är bra nu annars får jag låtsas somna.

Åtminstone är hetingen Clive Owen med yeey


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0