Monday

Sunday: Var på handledarkursen igen för nu ska jag börja köra med min mamma.
Måste ta mig ordentligt i kragen och börja plugga på teorin, men den är verkligen inte rolig någonstans!

Mot kvällen gick klassikern The Guru på tv så jag och Ami var hemma och hade film kväll och såg ni också Stylista?
Hoppas på att Sverige också gör en wannabe Stylista för det skulle jag verkligen vilja söka till plus det är vad jag kallar bra tv!

Monday: Fick min ovälkomna mens idag så är inte på mitt bästa humör.
Kom igen nu alla forskare kom på något som tar bort mensen för alltid!
Vad har vi alla stackars kvinnor gjort för att förtjäna det här förutom att sprida glädje, lycka och skönhet här i världen?
Blir Kim kardashian maraton och en inte så aktiv dag i soffan. Missa heller inte den nya serien Momma's Boys på trean kl. 20.00!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0