Monday

Jag är kär vilket jävla fint väder det var idag!
Var först och vaxinerade mig nu när det snart är den 7 juni och jag kan bara inte låta bli att sitta och räknar ner dagarna.
Sedan drog jag och köpte dem bästa perukerna som jag är Katta kommer springa runt med imorgon då vi ska på Arshis studentskiva, men mer om det imorgon.

Vi drog sedan på centrum och shoppade lite även om jag inte borde göra det, men tjejer ärligt talat vi måste börja acceptera att det går bara inte.
Vi måste få köpa det vi vill annars blir man ju depp och nu har jag börjat tänka att hellre köper jag en klänning för samma pris som krog inträde även om det slutar med att jag gör båda sakerna så är det en tröst just då för stunden.

Medan jag har Ami liggandes här måste jag börja ringa runt lite för snart börjar det även nära sig en sak som jag längtat efter hela mitt liv och nu verkar det som att jag ska få genomgå det. Jag kommer gråta av glädje för detta har jag drömt om alldeles för länge, men även det kommer när det börjar närma sig vilket jag inte vet än, men i sommar så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0