Ska jag eller inte?

Jag är helt kär i min tatuering och ja ni alla hade tyvär rätt när ni sa att man blir fast efter första tatueringen!
Har redan skissat lite i mitt huvud vad jag vill tatuera och vart, men Mr pojkvän tycker jag ska vänta.
Han tycker jag ska hålla mig till nästa år då vi tjejer inte har så många ställen att tatuera oss på som killar och ifall jag tatuerar in allt jag vill nu kommer jag ju inte ha något till senare?

En riktigt bra poäng, men kan jag hålla mig? Det är frågan!
Usch som det ser ut just nu är det riktigt svårt för är verkligen jätte sugen, men ska försöka mina läsare.
Imorgon ska jag gå och handla tyg och fortsätta designa min aegna kläder.

Har gjort en högmidjad kjol hittills och resultatet blev bättre än väntat så ska forsätta och när jag har en del klara lovar jag att lägga in bilder på det!
Nej dags för natti natt!



Kommentarer
Postat av: snälla!

lägg upp bild på din tauering! eller berätta iaf vart den sitter och hur den ser ut :D

2009-05-06 @ 12:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0