Sunday

Isglass efter isglass! Häxkur efter häxkur! Toabesök efter toabesök!
Jag är så trött på mina otroligt dryga, ovälkomna bakfyllor så snälla har ni fler tips om hur man kan slippa bakfyllor ge mig dem omedelbart!

En läsare hade innan tipsat mig att äta frukt innan jag lägger mig och sedan gå upp en timme tidigare för att ta en c-vitamin och såklart glömde jag det.
Fick för mig att ändå gå upp en timme tidigare och stod där för mig själv som ett fån och åt på en mandarin som istället gav mig ett extra toabesök.

Sedan kom Mr pojkvän på att isglass tar bort all illamåendevilket det faktiskt gjorde, men något som tar bort min bakfylla har vi ej hittat.
Nästa gång får jag testa jorts tips om att käka knäckebröd.
Hade dock jätte kul på vår barrunda.
Nu är min pizza här så ät er feta alla livet är för kort för att man ska banta!

Igårs förfest med Sam the man

Första drink up

The sam pose

aaaloha

Slutet gott allting gott!

Kommentarer
Postat av: blakey

asså den ena bilden var värre än den andra haha

2009-05-10 @ 18:01:57
Postat av: Ned!

haha nej dem var crazy just like us!

2009-05-10 @ 22:36:49
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0