Sunday

Saturday:
Hur överlever alla ni som är pollenallergiker?
Det snöar ju bomullstussar överallt och helt sjukt mycket dessutom!
Vi var ju bjudna på släktmiddag så jag och Mr pojkvän drog dit och vad vore vi människor utan våra härliga släktingar?
Hade det jätte mysigt och mot kvällen drog vi till Sjalil och för en gång skull vart det en fest fri lördag vilket behövdes.

Sunday:
Hade Katta, Ami och Jort här, men dem drog för inte så länge sedan.
Vi satt bara här hemma och degade och bara satt och snackade skit som vi alltd gör.
Är helt seg idag och ser heller inte fram emot veckan som kommer då vi såklart forfarande inte är helt klara med lägenheten som vi egentligen skulle flyttat in i om det inte hade var för fönsterkanterna!

Dagen innan vi ska flytta in får vi brev hem om att dem ska måla om fönsterkanterna och kanske inte så kul att bo där medan målarna kommer sex på morgonen och där får man sitta och sniffa en massa målarfärg.
Tyvär så hellre vänta ytterligare en vecka, men det skulle våga komma fram något då för nu börjar jag bli galen vil bara flytta in.
Nej dags för sex and the city maraton!


Jag och min ängel

Skulle jag bo hos min moster skulle jag bli smällfet av hennes goda mat

Min söta prinssesa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0