Thursday

Jag vill skita på mig!
Tydligen måste jag dra ut min visdomstand för den växer helt fel och den kommer bara vara till besvär om jag väljer att inte operera bort den.
Varför ska jag helt plötsligt vara bland få som har något? Jag menar i posetiva tillfällen är man bara en i mängden, men i tillfällen som dessa är man så speciell att läkare från hela Sverige får komma och se på min lilla tand.

Ska boka tid och prata mer om operationen med läkaren för är det något jag är rädd för så är det operationer och över huvud taget sjukhus!
Suck antar att i slutändan får jag göra detta för om jag ändå hade tänkt göra skönhetsoperationer senare så är detta ingenting i jämförelse med dem.

Vaknat ganska sent idag igen så är helt seg, men duschen fick mig ganska pigg så ska ner på stan fast det är en röd dag så ska kolla ifall något ens är öppet.


Det hade ju inte skadat ifall Dr. Derek hade vart min läkare eller hur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0