Thursday

Idag har jag vaknat på ganska fel sida och på toppen av tårtan hade jag också en otroligt jobbig mardröm som jag heller inte minns. Kanske bäst så!
Som många betyder musiken allt för mig och när jag inte mår så bra sjunger jag och spelar in vilket det är det jag hållt på med hela dagen.

Drömmen är såklart att lyckas, men allt ha sin tid och jag har andra drömmar som jag först ska uppfylla innan jag hugger tag om dem stora.
Någon dag hörre ni då ska vi alla få uppleva våra drömmar eller så blir det väl som alla bitter fittor säger "bästa sättet att förverkliga sina drömmar är att vakna" vilket jag inte tycker om så vi håller oss till det första jag skrev.

Ska fortsätta sjunga och sedan inviga mitt efterlängtade the hills avsnitt som nu ploppat upp!



En dröm tar inte slut bara för att du inte uppnått den utan den tar slut när du slutat tro på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0