Tuesday

Är solen framme är även jag det!
Ska dra ner på stan med Sam och för en gång skull tidigt på dagen så lär hinna med ett par saker jag måste få gjort.
Ser fram emot denna vecka nu när det händer massa saker till helgen och på tal om det ska det blir riktigt kul ikväll.

Arshi har sin studentskiva idag med rymd tema så jag och Katta har verkligen planerat detta och det ska bli kul att se resultatet och oroa er inte vi ska döda med kort.
Kan inte fatta att det var hela ett år sedan jag hade skiva!
Tiden bara rinner bort och alldeles för snabbt.

Bilder från vår skiva förra året: 

Mitt härliga fylle tal

En del av klassen

Såklart blev jag klassens Narcissist!

Favoriterna

Mina tjejer

Självklart slutade kvällen på Max!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0