They got style

Jag är kär i mode och sedan är jag kär i Kaney och Ambers stil!
Kan det bli fel eller snarare kan det blir mer rätt?
Hon är verkligen inte rädd för att visa henne kvinnliga kurvor och heller inte rädd för att klä sig fel här har man på sig saker som verkligen sticker ut och det borde vi alla ta in.
För er killar så är det detsamma. Våga mer och sluta kör på det säkra kortet.
Ni alla känner nog igen er när ni står där och testar kvällens fest klänning och i blandar hej vilt, men i slutet väljer ni ändå den lilla svarta sen svart aldrig blir fel, men jo!
Jag är kär: 


Rosa leggings, läppar med zebra väska och skor!
Alla killar borde köpa en jacka i detta material som även Mr pojkvän köpte när hela England skuttade runt i dem så chickt

Ray band glassögonen är verkligen ett måste och jag ska försöka skaffa mig ett par som vanliga glassögon
Sedan har vi vårens hetaste mc-jacka och hur läcker är den inte i grön!

Kaneys jacka och rivna jeans och hennes vågade klänning som verkligen visar hennes kropp: wow! 

Army-inspirerade jackor är även snygga på killar och skinn/lack looken är helt underbar

Mer uppklätt och klassiskt, men fortfarande modernt och med färger som vitt och svart går det
Jeansjackor, converse, herrklocks i guld och lack legging vad mer behövs?
Kanye and Amber
Röda lackleggings med rött läppstift? Som sagt jag är kär!
Jeansjackan igen och hur hett är det inte med flugan till

Högklack, toppar som visar magen och en färgstark väska i sommar kan inte vara mer passande!
Kaneys vår jacka och halsbandet för att inte glömma killar som bär rosa. Ja jag säger ju det dem har det!

Kommentarer
Postat av: jordii

hon är hur grym som helst och väldigt vacker :)

2009-05-19 @ 02:55:44
URL: http://jordiis.blogg.se/
Postat av: Ned!

jag vet är helt kär i henne!

2009-05-19 @ 13:32:06
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0