Saturday + Fun Fearless Female Day

Vilket kanon väder det var idag!
Dessvärre fick jag knappt njuta av vädret då jag och Jort spenderat hela dagen inne med Cosmopolitan gänget.
Dem hade arrangerat en Fun Fearless Female Day som innehöll alltifrån mingel och en massor av intressanta föreläsningar och aktiviteter på hur man lyckas i media, pr och mode världen.

Lärde oss en hel del idag och visst kom man en del svar närmare, men svårt är det att lyckas dock har jag mål och dem ska jag nå så detta var bara plus.
Dock hade jag bara sovit två timmar kvällen innan så sista timmen kände jag bara hur min kropp bara ville ramla ihop, men vill man så kan man så runt sex passade vi på att ta en snabb runda även på stan nu när det var så fint väder.

Har legat och deggat lite i soffan, men nu känner jag verkligen att vilken sekund som helst går jag ur funktion så natti natt!

Här kommer lite bilder från stan rundan i fredags och äntligen har dem klumpiga jackorna byts ut mot sommar kläder:


Jort



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0