Fashion copy

Ifall jag skulle välja en favorit i Victoria Secrets så skulle jag nog ändå säga Miranda Kerr även om jag tycker att alla andra är lika snygga. Det går inte att säga vem som är vackrast, men Miranda blir favoriten då hon har den där söta australiensiska dialekten och för att inte glömma hennes snygga stil!

Miranda på shopping i Sydney och vad är fel eller för mycket?
Somrigt, högklackat och en frans väska blir alldeles perfekt om ni frågar mig!

Ute och rastar vovven med snygga kort boots, leggings, oversize tröja, scars och för att inte glömma dem just nu super heta brillorna från Ray ban!

Herr Kavaj, stor handväska, sommrig klänning, men i mörka färger som passar perfekt till kvällsbruk?
En utmärkt dejt eller ta en drink klädsel!


80-tals inspirerade glassögon, en nästan lite orange färgad skinnjacka och en pastell färgad klänning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0