Valborg

Stuga mitt i skogen, fyra tjejer + två killar ja allt kunde hända!


Miss Hilton packade verkligen med sig allt med tanke på att hon hade med sig en hel resväska!

På väg till stugan!

Våra kära stugor

Nu var vi på plats..

Och halva spriten ni trodde väl ändå inte att detta var allt?

Medan grabbarna var på väg försökte vi grilla, men det tog ettag

Ja tyvär fick Linda igång den med sin "pissa på grillen"  ideé

Och självklart hade vi med oss den älskade kubben

och för att inte glömma vattenpipan!

Efter maten och lekarna var det dags för fiesta fiesta

Första drinken var on babes!

Habbe var en aning rädd för att jag skulle ramla, men mina circus kunskaper lever vidare

Jag och hjärtat

Gulligt!

Ja festen höll på länge och runt fem låg alla helt deckade.
En perfekt valborg!

Kommentarer
Postat av: haha

fan vad flummiga bilder! ni ser ut att ha haft riktig kul :D

2009-05-02 @ 16:33:19
Postat av: Ned!

haha ja flum var verkligen ordet!



2009-05-02 @ 18:01:50
URL: http://nedved.blogg.se/
Postat av: Linda den vackra

hahaha vi hade riktigt kul. Trodde inte det men med roliga människor och rätt inställning så blir det alltid lyckat.

Tjejerna hade oxå jätte kul :D

2009-05-05 @ 16:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0