Wednesday

Jag har det!
Eller så var det bara ren tur, men inatt när jag la mig var jag ganska nykter och idag är jag inte bakfull.
Detta ska vi allt fira och perfekt nu till United-Barca matchen som vi ska ut på bar och se.

Vilken lyckad kväll det blev igår. Kvällen började med förfest hos katta med mich och sedan drog vi på Arshis studentskiva.
Roligt att se att så många hade klätt ut sig nu när det var rymden tema och speciellt när jag och katta såg en aning speciella ut.
Ska vila upp mig nu för är helt seg och sedan ta en härlig dusch för ikväll ska jag ta till med alla mina united ramsor!

Dem spårade bilderna från igår bjuder jag på:

Mich & Katta

Katta förvandlade mig till cheerleader Ned där ettag

Storebror

Rymden Ned har anlänt

På väg till rymden

gamla skolkamrater

Arshi min lillasyster
Slutet gott allting gott!
 

Kommentarer
Postat av: arshii

HAHA Neeeed du var så Fuuuul xD mee love! Gah kommer inte ihåg den bilden, var en aning för full tror jag...Tack för att du kom snygging ;D haha PUSS

2009-05-27 @ 20:48:59
Postat av: Anonym

Måste bara fråga, vart har du köpt armbandsuret. Den är jättesnygg!

2009-05-27 @ 21:00:38
Postat av: Ned!

Arshi: haha inte alltid jag ser ut som en vandrande discokula! Ja det var kul vi rings i veckan sötnos



Anonym: Tack den är från bulgarien!



2009-05-28 @ 01:08:17
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0