Wednesday

Idag ska jag gå och handla en massa pyssel saker och börja designa egna smycken och fortsätta med att sy!
Är helt inne i min pyssel period förstår ni.
Det är faktiskt riktigt fint att bära sina egna kläder och smycken, men inte det lättaste så vi får väl se hur det går för mig.

En läsare bad mig visa min tatueringen som jag haft uppe på bloggen, men du har nog missat den.
Vet fortfarande inte ifall jag ska tatuera mig nu innan sommaren, men annars ska jag verkligen göra det i höst!
Som ni ser har jag tatuerat ett N på handleden eftersom jag heter Neda och ideén fick jag av en kund i Manchester dock gjorde jag om den lite.





Här har du den!
Skit nu blev jag ännu mer sugen på min nya tatueringen..

Kommentarer
Postat av: tack!

vad fin!

2009-05-06 @ 16:45:07
Postat av: Ned!

Tack (:

2009-05-07 @ 00:05:53
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0