What do you prefer?

Tack gud att vi människor har olika smaker för tänk er hur världen skulle se ut ifall alla tycka om samma saker?
Wow läskig  tanke!
Jag och mina vänner är detsamma. Vi tycker oftast likadant, men när det kommer till killar skiljer det sig ibland otroligt mycket vilket på singel tiderna var skönt för visst är det kaos när man fick jaga samma kille som sin vän.
im glad that´s over!

Fråga mig inte hur vi kom in på det eller jo Mr pojkvän tycker jag har riktigt dålig smak när det kommer till killar tyvär kan jag inte säga detsamma om hans tjej smak då alla tjejer i hans top fem lista är heta, men så typiskt att alla killar tycker så. Har han inte så fel när det kommer till min smak? Jag menar titta själva!


Neds topp fem boys:


Vin Diesel
JoshDuhamel2.jpg Josh Duhamel image by jaclyn_spencer
Josh Duhamel

Ja vet att hon är tjej, men hon är utan tvekan med i min topp 5 lista!

Randy Orton

Tyrese Gibson 

Mr pojkväns top fem:


Eva Longoria

Jessica Alba

Elita Löfblad

Megan Fox

Alyssa Milano

Kommentarer
Postat av: blakey

1.Britney (säg walla?)

2.Lindsay Lohan

3.Kate Moss

4.Victoria Beckham

5.Aylar

2009-05-21 @ 10:48:39
Postat av: Ned!

hahaha min lesbiska sida håller med!

2009-05-21 @ 13:15:33
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0