Friday

Vilken jävla seg dag!
Hade lektion tidigt imorse och sov endast sex timmar kvällen innan så just nu är jag en vandrande zombie.
Har tvättat och såklart lyckades jag glömma och ta ut kläderna då jag satt och snackade i telefon och kom till stugan med en sekunds skillnad också då tvättstugan stänger 21.00 och jag var där 21.01 inte så hett med andra ord.

Funderar starkt på att lägga mig i sängen och plugga mig till sömns tills mr pojkvän kommer som är på väg til Öret över några dagar då han kommer komma fram ganska sent och jag just nu knappt kan hålla ögonen öppna.
Idag har verkligen vart en onödig dag. Lika onödig som detta inlägg då sen jag kommit hem från föreläsningen sovit till fyra och sedan jag vaknade pratat i tel med bl.a. Drita som jag har lite planer med sen Göteborg börjar bli saknat och vi inte sett sen i sommras!

Nej blev t.om. tröttare av att sitta vid datorn ska lata mig framför gossip istället och tända lite ljus så jag inte blir allt för seg i detta mörker, tatah!



Zombie Ned just nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhahaha skönaste bilden

2009-11-28 @ 14:36:10
Postat av: Katrin

tack gumman måste säga desamma;) Vi kan väl ringas imorgon,har en del å snacka om ju:) PUSS

2009-11-28 @ 22:45:28
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/
Postat av: t a k a i ♥

hahahaahahah vad fan

2009-11-29 @ 14:45:13
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0