Friday

Äntligen helg!
Idag har jag inte gjort så mycket då jag har min tenta imorgon så pluggat och bara tagit det lungt.
Väntar nu på att äntligen få träffa mr pojkvän som jag inte sett på länge och snart om någon timme är han här!
Sen jag flyttade till Örebro har vi kunnat ses mycket med jämna mellanrum, men denna gång var det den längsta tiden vi vart ifrån varann som egentligen inte alls är länge då vissa par inte ses på månader, men två veckor har vart mer än mycket och längtar nu tills han kommer!

Snön har tack gud smällt bort och det är 7 grader nu när det är natt så jag klagar absolut inte!
Ska tillbaka till pluggandet så jag kan vara pluggfri när fluffrumpa är här så ha nu en bra fredag och njuta av kvällens video, tatah:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0