Monday

Tillbaka i Örebro och jag vill redan hem!
Känns som att jag verkligen letar efter den sista kraften jag har för att klara mig här, men som sagt finns det någon kraft att använda ska jag göra det.
Back to school helt enkelt!

Helgen i Uppsala var mer än lyckad, men fick inte alls så mycket tid att vara med alla och sen jag kommit hit vill jag bara packa min resväska och åka hem.
Vill hem till mig och mr pojkvän, kunna träffa mina föräldrar när jag vill och kunna umgås med mina vänner istället för att endast prata med dem i telefon.
Såklart har jag tur jag menar när jag bodde i Manchester träffade jag mina nära och kära efter tre månader, men just nu känns två veckor lika mycket som tre månader.
Denna vecka har vi redovisning på onsdag och tenta på fredag och jag vill bara bränna upp skolan och inte behöva tänka på någon av dem, men allt kan man inte göra som man vill.

I lördags blev det ju spontan utekväll med grabbarna och denna kväll var mer än lyckad!
Blev även väldigt glad då en del tjejer kom fram till mig under kvällen och gav komplimanger b.la. för mitt hår. Så ska vi tjejer vara jag menar tycker man något/någon är snyggt ska man säga det istället för att sitta där och viska vilket kan tolkas helt fel. Mer sånt brudar!

Söndagen kom Katta förbi och jag lagade mina favorit köttklumpar och efter en mysig middag körde vi tamara till station som åkte hem en dag tidigare än mig.
Mot kvällen drog vi till juilo och karin och kollade på dem sista johan falk filmerna som sorligt nog inte allt var bra rena besvikelsen, men sällskapet gjorde allt!
Och som sagt efter en jätte trevlig helg är jag hemma ensam i örebro med en massa plugg som jag inte alls har någon motivation att plugga till.
Hoppas Gossip gör lite sysen för min depp dag, tatah!

Bilder från i fredags:



Kvällens start

Sams röda bakgrund

Sam Jacksson

Ned goes Jacksson

jag & hjärtat

pick your favorite choice?!

Sam & Tam

Mys i balkongen

Jag & fluffrumpa

High fashion

Familjekort 1

Familjekort 2

haha whut?

Fiesta

Lets party

i taxin på väg

At BJ


Slutet gott, allting gott!


Kommentarer
Postat av: Sam

påminn mig varför jag ställer upp på dessa kort? haha

2009-11-17 @ 01:54:14
Postat av: Anonym

vad heter den där killen i blått? han påminner om någon. haha

2009-11-17 @ 12:36:39
Postat av: Arshii

R.I.P Jackson! fina bilder ;D Synd att vi inte hann ses aan! Aja får sakna dig extra mkt tills du kommer ;) Puss på dig

2009-11-17 @ 19:54:31
URL: http://arshii.blogg.se/
Postat av: jordii

Alltså om du vill in i mediebranschen så tycker jag att du ska fortsätta och plugga vidare. Det kommer inte vara lätt men det är bara att kämpa på.

2009-11-17 @ 21:27:30
URL: http://jordiis.blogg.se/
Postat av: Ned!

Sam: haha lägg av snygging!



Anonym: jaha där ser man han heter sjalil! Ringer det några klockor haha



Arshi: jag vet hjärtat, men kommer igen någon gång runt den tredje så vi måste ses då! Saknar dig sis



Jort: som sagt man kämpar tills så länge man vill!

2009-11-17 @ 23:35:31
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0