Monday

Ny vecka, nya tag!
Hade mycket att tänka på inatt så när jag vaknade var det bara att ta tag i allt så det första jag gjorde var att ringa studievägledaren. Efter att pratat med henne ringde jag csn och dessvärre slutade inte alls som jag riktogt tänkt mig.

Eftersom jag vill ta avbrott nu kan det leda till problem med csn då jag även vill plugga till hösten igen så efter många om och men måste jag nu göra dessa tre hemtentor och plugga tills julen är slut och sedan kan jag ta mitt uppehåll.
Hur jag ska klara dessa tentor är en annan femma, men så länge jag vet att saker och ting kommer ljusna efter nyår som bara är en månad dit så ska jag se till att fixa detta!

Nu måste jag plugga åtminstone sex timmar om dagen och just nu känns det absolut inte skoj, men jag ska fixa detta! Måste bara komma igång för det är just den delen som är den jobbiga för när man väl är igång går allt bra.
Dags för att ta tag i detta en gång för alla och sedan får vi se vart vinden tar mig!
Diska, plugga och mys film kväll med mr pojkvän, tatah!




Kommentarer
Postat av: jordii

skönt att ha tagit tag i det :) Har du så många tentor samtidigt..jobbigt ju

2009-11-30 @ 20:02:06
URL: http://jordiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0