Saturday

Borta bra, men hemma bäst!
Kom igår och hade även med mig Tamara ner och kvällens planer blev utgång med Katta, Sam, mr pojkvän och Charlie. Mysig förfest i vår saknade lägenhet och utgång på Bj där man träffade på en massa gamla vänner.
Imorse hade jag & katta frisör tid då jag äntligen tog mig modet till att bli brunett och katta gick till de ljusare och blev mörk blond.
Bilder kommer då vi även ikväll spontant joinar med grabbarnas utgång och jag är mer än nöjd med resultatet! Brown is the new black.
Ska börja fixa mig och sedan släpper vi loss i dimman, ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: jordii

Men vad bra att det finns andra alternativ för dig. Alltså universitetet är inte så svårt egentligen, du måste bara vara tillräckligt motiverad och orka sitta hemma och plugga. Jag gillar egentligen också det praktiska men det går jättebra för mig ändå.

Klarade första delkursen så jag är nöjd :)

2009-11-15 @ 15:29:36
URL: http://jordiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0