Sunday night

Inget går ut mot mat i en mage som vart tom och sedan blir full!
Sitter nu och tänkte plugga lite mer då jag nästa vecka har tenta. Min sängpartner tamara drog hem idag efter att ha vart här i fyra nätter, men imorgon ska vi fika och plugga dessutom har fia kommit hem till öret och fått lägenhet nära mitt område!

Har haft en mysig Ned dag då jag städat, diskat, sjungit högt och slappat framför tv:n. Måste ge mig själv beröm som bor själv och nu vant mig vid det då jag faktiskt ettag trodde det var omöjligt för lilla mig att klara ett ensamt liv, men visst klara man av allt så länge man har viljan?

Har fått lite spontanryck och vill färga håret, men vet inte ifall jag borde hålla mig ettag till då min frisör kan göra det åt mig eller ska jag våga göra det själv.
Nej nu ska jag plugga och fortsätta min mysiga Ned dag och somna till gossip, tatah!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0