Thursday

Klockan är knappt tio och jag är vaken tack vare Sinko!
Jag tror att många känner detsamma när jag tycker att man borde blanda dag och natt tider i skolan och inte börja tidigare än elva för då har man också hela dagen framför sig efter skolan.
Men tio kom igen nu?

Ska gå och göra mig en stor kopp kaffe för idag startar vårt grupparbete och förhoppningsvis kommer vi hinna hyfsat långt med det sen vi nästa fredag har tenta så man slipper ha två saker på huvudet.
Tomt att sova inatt utan mr pojkvän och var även ganska nere igår då jag fortfarande är osäker på ifall Pr-linjen är givande för mig och ifall jag ens har någon motivation kvar just nu då jag känner hur den sakta börjar försvinna. Får helt enkelt ge den sista kraft jag har och se vad som händer med ett gott resultat eller ej!

Nej kaffedags för just nu kan jag knappt skilja på mina fötter och händer!
Idag ska jag även försöka läsa lite ur en bok som jag idag vill kunna läsa ut på 200 sidor! Som sagt man får helt enkelt ge lite mer om man är osäker så man vet att man har gjort 110%, tatah!



gäsp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0