Thursday

En dag kvar sedan är det helg kan man sakna helgen mer? Svar nej!
Hade första föreläsningen för delkurs tre idag och den var helt okej dessvärre har det alltid vart så sedan börjar helvetet!
Dock var det kul att träffa alla och speciellt tjejerna som jag inte hade sett på en vecka och Sofia som nu kommit tillbaka från Finland tack för mumintroll presenten!

Sedan kom jag hem med Tamara och kollade på mammas pojkar och paradis hotel och såklart sov vi finns det något bättre än att sova förmiddag? Absolut inte!
Skulle egentligen börja plugga lite, men av tjejerna från uppsala Pelin hörde av sig så drog över till henne då vi bor i samma område och hängde hos henne med ett par tjejer från norrköping och nu ska jag laga mat och få lite plugg gjort innan jag somnar till gossip girl, tatah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0