Thursday night

Ni vet känslan lättnad när all bekymmer och oro bara lyfts bort från ens axlar ja så kände jag idag!
Efter grupparbetet som gick bra, men det är inte lite jobb vi har framför oss alltså så bestämde jag mig för att gå till studievägledaren och få råd om framtiden.
Hon var enromt hjälpsam och nu har vi satt upp mål och jag fick reda på möjligheter jag inte alls hade sett och tänk på så nu ska jag som jag sagt hundra gånger innan ge allt och ifall det inte går an så vet jag iallafall att det finns andra möjligheter!

Har som sagt vart i skolan, kommit hem och tagit det lungt och imorgon är det skola tidigt sedan komma hem och packa för imorgon sitter jag på tåget på väg till Uppsala och kanske även har med mig sällskap, men mer om det imorgon!
Tenta på fredag så nu ska jag inte slösa tid utan plugga och sedan ta entt långt bad och förhoppningsvis sova skön då jag sovit väldigt oroligt dessa nätter då jag haft mycket att tänka på. Tatah!



Kommentarer
Postat av: jordii

skönt att det känns bättre. Vad sa studievägledaren då? :)

2009-11-14 @ 11:51:56
URL: http://jordiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0