Tuesday

Godkväll!
Vaknade nyligen då jag höll på att somna då endast kl. var 20.00 så drog och natta tills nu. Har lagat mat och ska snart börja plugga för imorgon har vi vår redovisning!
Från elva imorse har vi hållt på med den till fem så jag hoppas verkligen vi klara detta och inte har vart helt ute och cyklat!

Är väldigt trött och skulle verkligen vilja slippa plugga just nu, men på fredag har vi tentan och sedan ska jag sova och sova hela helgen!
Fick betyg på pm:et så nu har jag 6,0 högskolepoäng som alltid är någonting, men skulle inte sitta fel att även om jag väljer att ta ett uppehåll att jag även fixa denna tråkiga vetenskapskurs!

På tal om inget jag och Karin har verkligen gått och kärat ner oss Joel Kinnaman som spelar Frank Wagner i Falk filmerna och som jag sagt innan har ni inte sett dem så gör det omedelbart, men dem två sista kan man skippa!
Dags för plugg och gossip om jag hinner, tatah!



Efter mr pojkvän blir denna en rejäl mumms alltså..


Kommentarer
Postat av: Kat

Åh Ned så snygg e han inte;) Ja visst gör ja hahah, ja han bor tydligen i storvreta typ:P kan du inte skicka dom sista bilderna på mig å Tamara:P? miisssss youuu!

2009-11-18 @ 19:53:38
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/
Postat av: Katt

Åh Ned så snygg e han inte;) Ja visst gör ja hahah, ja han bor tydligen i storvreta typ:P kan du inte skicka dom sista bilderna på mig å Tamara:P? miisssss youuu!

2009-11-18 @ 19:53:42
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/
Postat av: Anonym

uppehåll? du har ju precis börjat plugga

2009-11-21 @ 16:25:39
Postat av: Ned!

anonym: jo jag vet, men vet inte riktigt ifall Pr är det jag vill hålla på med just nu. Känns inte som att jag gått in hel hjärtat om du förstår

2009-11-23 @ 16:32:36
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0