Tuesday

Vilken seg dag!
Sov inget inatt och hade förläsning tidigt på morgonen så är väldigt seg idag. Föreläsningen idag var väldigt svår och många i klassen har bestämt sig för att hoppas av då dessa kurser vi läser nu är svårare än väntat.

Mycket av ens motivation försvinner ju såklart när många bekanta väljer att hoppa av, men det gäller att som sagt kämpa och göra sitt bästa.
Universitet är verkligen något speciellt och påminner inte det minsta om gymnasiet och frågar ni mig borde gymnasiet förbereda eleverna mer till universitet!
Jag känner att jag kämpar tills jag har gjort mitt bästa och det har jag inte gjort än så jag ger allt nu.
Har tam här hemma hos mig igen som ska hjälpa mig att plugga lite sedan sova tidigt då vi har föreläsning imorgon också.
Inget glamouröst idag utan en lung plugg dag, tatah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0