Wednesday

Längtar tills helgen!
Mr pojkvän åkte idag, men i helgen ses vi igen då jag ska hem och äntligen hälsa på alla som jag inte sett på mer än två veckor. Vågar man nästan säga att man saknat uppsala?
Nej så långt har det nog inte gått!

Hade föreläsning tidigt imorse och nu har jag en del på G en tenta nästa vecka och blev även indelade i en grupp som jag nästa vecka ska hålla föredrag med för klassen. Har sinko med mig och fick bra vibar av resten av tjejerna så detta ska nog gå bra förhoppningsvis!
Dessvärre är jag utvald til gruppledaren vilket betyder att allt ansvar är på mig nu och jag som redan har mycket att tänka på.

Har tänkt mycket på hur jag känner inför skolan och pratat med vänner och familj pratades faktiskt nyss vid med pappa och har bollat tankar fram om tillbaka hur jag ska göra med skolan och jag håller mig som sagt fortfarande fast vid att man aldrig ska ge upp för att någonting är svårt då allt i livet egentligen är svårt och kräver extra kraft, men man ska aldrig göra något man inte tycker om. 
Låt hjärtat tala och låt hjärnan sköta resten! 

Jag kämpar tills jag är nöjd med mitt bidrag och kan med ett leende avsluta det påbörjade vilket jag inte är nu så jag fortsätter att köra på!
Har ätit och tagit det lungt, ska fortsätta låtskrivandet, plugga och sedan om har tur sova tidigt för har grupparbete imorgon som jag absolut inte får vara trött till, tatah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0