Wednesday

Gruppredovisningen som var idag är äntligen gjord och efter lektionen sa läraren att vi klarat oss vilket verkligen var skönt att höra!
Är extremt trött och orkar knappt tänka på plugg igen efter denna veckas intensivt pluggande, men på fredag är det tentan och sedan kan jag få sova ut för min kropp börjar verkligen ge upp sen jag knappt får någon sömn.

Nu är jag och tamara mätta, har pluggat en del och kollar på paradis hotell!
Vet inte riktigt vad jag tycker om denna säsong än, men ska ge den en chans för just nu går det väldigt segt och det händer absolut ingenting.

Nej dags att plugga igen och inatt får jag äntligen sova ut om inte tamara väcker mig vilket jag ska se till att hon inte gör! Vem väcker någon med att sätta på skräck och lägga datorn bredvid ens huvudkudde? Jo min efterblivne kompis Tam!

Bilder från festligheterna i lördags:




Jag och min nya hårfärg!

Jag & hjärtat

Jag & Charlie

Tam

Grabbarna kände sig gamla och ville ta en fjoll bild vilket jag verkligen tycker dem lyckades med!

Jag & Tam på svensson

Jag, fluff och en jätte trevlig tjej som hänge på oss

tripp, trapp, trull


Slutet gott, allting gott!


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

hörde du var elak han var?

2009-11-19 @ 00:11:14
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0