Wednesday

Det finns nog inte bättre än att sova ut vilket vi fick idag!
Tam drog hem nyligen och igår fick vi en del pluggande gjort så idag tills kvällen då vi ska ut och festa ska jag plugga järnet. Vart en del prat på bloggen att jag får skippa festandet och fikandet ifall jag ska klara skolan vilket sorligt nog är sant till en viss del.
Skolan blir verkligen som ett arbete och man får ge allt, men man får inte glömma att njuta av livet heller.
Jag menar pluggar man 5 timmar på en dag skadar det inte att träffa vänner, festa för så är studentlivet!
År som man sent kommer glömma och ha med sig hela sitt liv.

Har suttit och skrivit en låt och hittat det perfekta beatet!
Har mått dåligt på sistone då jag inte tagit tag i sjungandet, men nu ska jag ge allt och vem vet kanske blir denna låt min första singel!
När den är helt klart kommer den ut på bloggen, men tills dess får ni hålla tummar och tår för mig!

Ska nu sätta igång och plugga till åtta och sedan blir det som sagt utgång rund nr 2 här kommer vi Ritz!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0