Monday

Vilken kväll det vart dock långt ifrån en plugg kväll som egentligen var planerat!
Efter fråga Olle blev det inte alls mycket sömn då vi alla var extremt övertrötta och började istället flumma till 5 och under kvällen vaknade jag och sofia hela tiden av att vi drogs i täcket då vi sov med ett täcke.
Nej ingen sömn heller och frukost för några timmar sedan på mc.

Nu väntar jag på att tam ska fixa sig sedan ska vi möta upp toby, men tror jag drar hem och tar mig ett skönt bad istället.
Skönt att sova här igår då jag forfarande inte alls trvis med att sova ensam, men ska försöka vänja av mig så jag kan nästan tycka om att bo ensam då sällskapssjuka jag långt ifrån tycker om det.
Nej nu blir det stan om jag orkar sedan plugga och denna gång plugg på riktigt hos mig, Tatah!


Kommentarer
Postat av: Arshii

Taack dod =D haha Puss

2009-10-12 @ 18:16:49
URL: http://arshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0