My holiday

Vilken perfekt helg!
Som ni sett har jag inte alls bloggat denna helg, men har knappt haft tid att besöka toan, men im back!

Friday: Tenta dagen var hälsad!
Kvällen innan var rena helvetet och denna natt gick det helt enkelt inte att varken sova eller plugga. Var alldelse för nervös, irriterad och pigg för att somna så fick endast två timmar sömn.
Tenta var sorligt nog lätt ifall jag hade pluggat tidigare och gjort bättre ifrån mig, men skönt att jag känner att nästa gång kommer det gå bra för denna gång gick det inte direkt så jag hade hoppats.
Sedan blev det shopping och lunch med Tamara och Sofia på stan där tröst shopping var först, sedan shopping inför klassfesten.
Mot kvällen mötte jag upp Tamara och Irena och klassfesten var full igång. Förfest och sedan utgång på Frimis och fyfan vilken galen kväll!

Saturday: Vaknade upp med en riktigt jobbig träningsvärk och hade brottom att städa huset och packa för idag skulle jag ta tåget hem till Uppsala.
Låg och vilade lite med Sam, bussen kom inte, stress för att boka om min biljett en timme senare och sedan efter all strul var jag hemma med Mr pojkvän.

Sunday: Det var ett bra tag sedan jag vaknade med fluffrumpa så helt enkelt perfekt start på dagen.
Kom hem och hälsade på familjen sedan umgicks jag under förmiddagen med Ami.
Mot kvällen var vi med Karin och Julio och körde igång med film och mat kväll eller kväll å kväll vi höll på till sju på morgonen.

Monday: Fråga mig inte hur, men vi vaknade klockan 17:30 så ni som ringt mig jag har vart ganska virrig idag! Har bara spenderat denna sega dag hemma med familjen och mr pojkvän och nu är det natti natt!

Bilder från klass/tenta festen:


Tams och min invigningsbild!

Vårt bord

Jag, Tam & Sara

Vi & Sinko!

Bilden säger nästan allt..

Klassens Saiko

Ja, Irena & Tobbe

Gruppkort!

Ja och Tob!

Jag och Karin!

Girls!

Mer kommer snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0