Sunday

Tar ett djupt andetag och passar på att innse att helgen nu är över!
En mysigt helg blev det, men denna vecka kommer bli allt ifrån mysig då vårt tio sidors arbete ska vara klart tisdag, har seminarium på torsdag och om tre veckor tittar även en tenta fram yoho for that.

Har inte gjort så mycket än att vart med mr pojkvän innan han drog till jobbet och sedan vart med ami.
Även inatt jobbar mr pojkvän natt, men kl sju kommer han och hämtar mig så vi kan sova några timmar ihop sedan är han ledig.
Som vanligt är jag över pigg och skulle kunna måla om mona lisa, men får unna mig en gossip girl kväll tills jag somnar om jag nu gör det tidigare än 3.

En sak som jag däremot ser fram emot är att jag tror Johan Falk filmerna har kommit och för er som missat dem spring och hyr omedelbart!
Karin och Julio hyrde dem första två filmerna då dem släpps två och två varje vecka för två veckor sedan och sedan dess har vi vart fast vid filmerna.
Var själv väldigt skeptisk till en början att jag skulle finna filmerna bra då t.ex. beck filmerna inte riktigt är i min smak, men detta gjorde vi bra Sverige då svenska filmer annars går att diskutera. 
Förra veckan såg vi dem andra två och nu är det dem sista filmerna som jag hoppas kom ut nu i helgen så ifall vi kan blir det noh film kväll imorgon.
Nej dags för Gossip och en ännu sömnlös kväll, tatah!



Filmtips: Johan Falk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0