Thursday

En dag kvar till helgen!
Är fortfarande hemma i Uppsala, men i helgen blir det hemgång som inte känns bra alls.
Sam har nämligen beslutat sig för att inte fortsätta skolan vilket betyder att jag nu ska få bo själv. För mig som är oerhört sällskaps beroende är detta en utmaning i sig, men det kommer gynna er läsare då det kommer bli mer bloggande än förr!

Är hemma hos föräldrarna med Ami och Micho och mot kvällen skulle jag och mr pojkvän egentligen ut och äta på restaurang, men Juilo och Karin har redan förberett med film mys så vet fortfarande inte riktigt kvällens planer, men passa på att njuta av ledighet och att vara hemma hos mig och mr pojkvän.

Igår blev det fika med Katta, Linda & Micho fick ju passa på att träffa alla, men har fortfarande inte hunnit träffa alla så imorgon kommer det bli ganska fullt upp.
Nej ska fortsätta min kväll och missa nu inte mammas pojkar ikväll, tatah! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0