Thursday

Back in Ö-town.
Vill egentligen bara åka hem igen, men nu är jag och tjejerna inställda på att vi ska fixa skolan för motivation är verkligen nyckeln till allt. Ni som pluggar på universitet lär också känna den där känslan varje dag, ja jag talar om ångest. Hur man saknar till lite plugg som man hade när man var yngre och då man inte kände att man kämpade för sin framtid för just nu är det verkligen så.
Hur underbar är inte tanken att vara klar utbildad i 23 års åldern? Däremot är det svårt att se det så ibland.
Nu ska jag däremot inte klaga då jag har mr pojkvän här i slutet av veckan hos mig och även tam & soffi och co. Drog hem till Tam en snabbis med sofia när jag kom fram då vi tjejer inte setts på några dagar och så planerade vi lite skoj inför veckan och helgen som behövs när man pluggar.
Alex en tjej i vår pararellklass  fyller dessutom år nu i helgen, men får se om jag orkar festa.
Nej nu ska jag gå och lägga mig bredvid mr pojkvän sedan är det plugget som gäller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0