Thursday

Vilken kväll och vilken bakis dag!
Mina hemska bakis dagar är över som ni minns från förr, men idag vaknade jag med värk i hela kroppen då min ena fot hade låst så jag haltade runt som ett fån i skolan och jag är riktigt seg och snurrig.
Igår kväll förfestade jag och Tam med tobbe sedan drog vi och mötte upp Sinco och Karin på en annan förfest.
Dem drog vidare till strömpis och vi invigde Ritz och det stället var lätt bästa stället i Öret och bland dem finaste inredningen jag sett!

Vaknade helt förstörd imorse och väckte Tam så vi kunde gå till inte en inte så givande föreläsning.
Har gjort taco och nu sitter jag och tam en aning förstörda och tävlar om vem som kan rapa mest.
Skulle egentligen åka hem till Uppsala och joina kattas halloween fest, men har snart en tenta och Tamara blir kvar så vi tjejer tänkte styra upp något här istället.
Ska börja plugga lite sedan mys på film för vår del, tatah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0