Thursday night

Så var kära helgen äntligen tillbaka!
Imorgon har vi vårt första seminarium vilket känns en aning nervöst, men att prata inför en grupp har alltid vart min grej, men att jag däremot inte känner denna grupp än är en annan femma, men får hoppas på det bästa.
Känns jätte skönt att ha mr pojkvän här och imorgon efter skolan ska vi och Tam dra till centrum och shoppa lite. Borde egentligen låta bli att shoppa denna månad, men något förtjänar jag efter allt pluggande och det besked jag fick idag.
Skolan kommer gå så mycket bättre nu för min del!
Nej om jag ska kunna orka med imorgon och få lite sömn får jag nöja mig med detta ruttna och korta inlägg, men till helgen ska jag allt uppdatera  så tills dess, tatah!




Kommentarer
Postat av: Katta

Heeej babe!!Hur är det i Öre?;)Vi hinner nog inte på sko grejjen,ska ju jobba på lördag:p Så jag kommer till dig den 21 då;)?jag har letat resor,det går inge bra:( till Ma och lon allså. Vi hörs snygging!

2009-10-23 @ 10:31:31
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0