Thursday

Nu är torsdagen här vilket betyder att det nu bara är några timmar kvar till tentan som jag verkligen skulle vilja slippa!
Jag har gjort mitt bästa även om jag kunnat göra mer, men sen det är min första tenta tänker jag att inte lägga så stor press på mig själv.
Jag kom in i hela "pluggandet" och fick dessvärre grepp om hur jag pluggar och förstår bäst för sent, men bättre sen än aldrig även om det kanske inte passar på bra denna gång.
Har egentligen världens panik och mina nerver tar kol på mig, men ska som sagt göra det bäst med tanke på dem problem jag stött på!

Även om jag inte ser fram emot imorgon och bara vill att tentan och dagen ska vara över så ser jag riktigt fram emot kvällen då en tjej i vår klass har bjudit hem alla på klassfest.
Perfekt tillfälle att få lära känna alla i klassen då vi knappt setts och då vi setts har vi vart med 200 andra elever så vet inte ens vilka som egentligen går i min klass.
Förfest hos henne sedan tror jag det blir utgång!

Det ändå posetiva med tentan imorgon är att jag äntligen ska få den överstökad så nu gäller det bara att plugga, plugga och plugga!
Tatah




Imorgon då fan Tamy!


Kommentarer
Postat av: jordii

lycka till imorn :)

2009-10-01 @ 21:24:11
URL: http://jordiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0