Tuesday morning

Godmorgon efter att ha vart vaken sen 9.30 ska jag äntligen få sova för nu är de stora PM:et på tio sidor klart och skickat!
Vill nästan ställa mig på alla fyra ute i balkongen och sjunga freedom. 
Igår blev det mys hemma med mr pojkvän och maraton av from gs to gents har ni missat den serien rekommenderar jag den starkt!
Jag och mr pojkvän är riktiga natt människor, men igår när kl. var 3.30 och vi forfarande inte var trötta kände vi att det var illa. Efter x antal försök somnade vi kl. 5 så ni kan tänka er hur min hjärna känner sig nu.
Nej orkar varken tänka eller göra planer för dagen utan ska sova någon timme nu sedan får jag påbörja min nya dag, men var bara tvugen att dela med mig av min härliga nyhet att PM:et är klart, natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0