Tuesday

Snart är det dags att säga hejdå saknade lägenhet och alla nära och kära i Uppsala och istället hej studentliv!
Dock kan jag inte klaga denna gång då mr pojkvän kommer med mig hem ända till helgen så det känns mer än bra, men som sagt hatar att lämna och ta farväl har aldrig vart min grej det där.
Ännu en gång är jag vaken sent, men nu när jag kommer till Öret får det bli ändring med det där.
Idag var jag och fikade med Linda och hade det jätte trevligt då vädret heller inte var så illa som det var nu dem senaste dagarna.
Sedan kom jag hem och umgicks med familjen tills Sandra kom. Planerade lite inför lite resor och annat så lite motivation har man ändå och fick hem en klänning från stan dessutom efter allt slit med PM:et så jag är nöjd.
Nej nu blir det natti natt för min och mr pojkväns del och imorgon blir det spring och språng innan vi ger oss av till Öret, tatah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0