Tuesday

Var hälsad mycket bättre dag!
Igår var verkligen inte min dag mådde dåligt över att mr pojkvän åkt och vägrade sova ensam, men efter många men och om somnade jag och idag är en ny dag.
Hade ingen skola idag så riktigt skönt med sovmorgon och en dag då jag kan samla kraft efter igår.
Sofia kom över och idag har jag inte gjort så mycket mer än tagit det lungt.

Lagar mat nu och ska snart sätta igång att plugga.
Imorgon har jag och tjejerna gjort lite planera så ser fram emot imorgon och på tal om planer är det bara jag som glömt att halloween är nu i helgen?
Ringer runt som en tok för nu måste vi fastställa en plan, men ifall jag kommer hem till helgen eller firar den här i öret väntas att se!
Nej dags för att äta och inviga gossip girl kväll sedan på med nörd brillorna och rå pluggning hela vägen, tatah!

Bilder från i lördags, enjoy:



Gänget

Tam & Selm

Tam, jag & Irre

Lugn start

Jag & irena

Ladies

fiesta

nu börjar det spåra..

Födelsedagsbarnet, irre & jag

Tequila!

Tam & Selm is on!

restooorant

Slutet gott, allting gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0