Tuesday night

Jag måste faktiskt ge mig själv en stor applåd!
Från att mått skit igår över saknaden hem till att jag idag inte alls mått dåligt på samma sätt. Visst känns det fortfarande jobbigt och man saknar verkligen sambo livet och alla nära och kära, men den viktigaste relationen man ska jobba på är inte den mellan en och ens partner eller den med vännerna utan den man har med sig själv. Dem andra är minst lika viktiga, men nyckeln till allt är att ha en bra relation med sig själv.

Jag har alltid haft någon där. Min bästa vän är min granne och även i min och mr pojkväns lägenhet är våra grannar våra bästa vänner. Mina vänner har alltid funnits nära och sedan har jag levt sambo livet i 2 år så att bara ställa om har vart en tuff utmaning.

Planerat med tjejerna för imorgon iallafall och nu ska jag träna lite och sedan ta ett långt skönt bad, gossip girl och om jag vid det laget är trött sova då jag har lektion tidigt imorgon och efter det blir det shopping på stan med sofia, tatah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0