Tuesday

Vinter är verkligen på väg in, men jag tänker fortsätta förneka kylan och att vinter jackan snart måste plockas fram!
Nu skulle det verkligen inte sitta fel att få plugga utomlands i Miami, La eller varför inte plugga på Thailands strand istället för biblioteket? 
Minns förra året då jag och Mr pojkvän bodde i Manchester och vi hade hört att Manchester inte hade haft snö på tre år. Det var som poesi i våra öron då vi såg en vinter utan snö!
Vi slappt åtminstone snö och hemska svenska vindar förra året, men dessvärre kommer vi inte undan i år. 
Bara att börja leta efter vinterjacka och allt varmt till denna ruttna ovälkomna kyla!
Idag har jag vart hemma och sedan drog jag ner på stan med Ami och passade på att köpa godsaker från marknaden som kommer varje år med goda munkar, korvar och godis remmar.
Sedan drog Ami med hem till oss och lagade middag och nu sitter vi här spy mätta!
Som jag nämnt förr har äntligen how i met your mothers nya säsong kommit, men förra gången hann vi aldrig se på dem nya avsnitten, men nu har vi lagt popcorn i mikron, pyjamasen på och dags att äntligen välkomna hem min och mr pojkväns serie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0