Friday and im home

Igår kväll tog spontana Ned fart och jag satte mig på tåget för att spendera min helg här hemma med alla nära & kära!
Hörde av mig till alla vänner på tåget, men Mr pojkvän fick sig en rejäl chock när han öppnade dörren inatt och där stop jag.
Jag börjar bli riktigt duktig på det här med överraskningar!

Utgången i onsdag var mer än crazy och den kunde nog inte blivit bättre!
Gott sällskap, spårad förfest och verkligen en klubb som föll mig i smaken. (Bilder kommer inom kort)
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på och inte heller imorgon då det är kulturnatten, men tror det blir en lugn helg för min del då jag har sjukt mycket plugg plus vill spendera så mycket tid med alla här hemma som det går.

Arshia är på väg och jag ska försöka hinna plugga lite tills hon kommer, Tatah!


Inte den mest charmigaste bilden, men den bjuder vi på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0