Friday

Home sweet home!
Kom fram igår kväll helt slut och en aning förkyld, men det är som dem säger: Borta bra, men hemma bäst!
Sam var överlycklig över att komma fram till Uppsala vilket jag inte förstår jag menar Uppsala behöver jag fortsätta, men visst fick jag mig ett leende när vi var framme.
Hatkärlek till Uppsala kallar jag det för!

Kvällen spenderade vi hemma hos Karin och Julio med Mr pojkväns och Julios arbetskollegor.
Det var två och en halv vecka sedan vi satt i deras soffa och det hade jag verkligen saknat!
Även att vakna upp i min och Mr pojkväns lägenhet och säng.

Idag har vi vart och köpt presenter till mig och en av dem var en ny kamera sen min andra gick sönder i Thailand och den andra presenten var kläd shopping på hög nivå!
Sedan köpte jag det mest som kommer behövas för min födelsedags fest som är i morgon!
Ni kan bara tänka er hur uppspelt jag är för imorgon eller redan ikväll efter kl. 12 är det hejdå Tonåren och hej vuxenlivet!

Skulle egentligen vara på väg till sthlm city nu då Jort firar sin 20års dag, men hann tyvär inte ta mig dit och dessutom kunde jag inte komma med ut då jag ska upp tidigt imorgon, men Jort ha det nu så kul och fest ordentligt till mig också!
Ska äta något och vänta in Sandra nu, Tatah!




Kommentarer
Postat av: jordii

tack =) GRATTIS GRATTIS!

Hoppas du har det dunder! Jag kunde tyvär inte komma, var med familjen hela dagen. Jag säger desamma, festa för mig med nu ;)

Puss

2009-09-19 @ 22:19:20
URL: http://jordiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0