Monday

Vilken jävla natt det var igår!
Det var ju så att jag och Sofia skulle lämna in vårt arbete imorse och tror ni att några minuter innan vi ska fixa klart det förlorar vi hela arbetet?
Vi öppnade arbetet genom hotmail och sparade bara med spar knappen så vi sparade altså ett dokument som inte fanns så runt elva igår natt var det bara att göra om allt.
Visste inte ifall jag ville skratta eller gråta, men som tur blev det bättre än väntat och vi hann precis att mejla det till läraren imorse.

Dessvärre var jag så slut då jag la mig klockan fem natten innan så imorse gick jag inte till skolan, men Tamara tog anteckningar och sa att jag inte alls missat något så skönt med sovmorgon.
Har annars idag tvätta, sovit och snart ska jag fortsätta plugga igen inför tentan!
På tal om otur glömde hämta upp tvätten så nu har dörren låst sig med min tvätt så måste upp sju på morgonen ifall jag vill ha min tvätt yoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0